onsdag 11 mars 2009

söt, sötare, sötast

Ja idag när jag var ute för att handla lite så stötte jag på en tjej på vägen som hejjade på mig. shit hon var så söt så jag skulle kunna hugga av mig ena armen. hon tog följe till ica och inne på ica så stod vi där tillsammans och pantade våra flaskor och småpratade och flörtade lite. sen så stack hon iväg och tackade för pratstunden. jag kan nämna det också att hon var en fd klasskompis i högstadiet, sen när jag var inne och kollade runt så var jag påväg att köra på en ännu sötare tjej,,hon sa att det gick bra och våra ögon möttes och vi tittade i varandras ögon längre än tre sekunder. hon blossade upp i en skrikande röd färg i ansiktet...hehe sött^^, ja vi kände inte varandra och hon blev så blyg så. i alla fall så skulle jag efter en stund till kassan. där la jag upp mina varer på bandet och jag tittade runt lite på alla som var där...jätte kul. i alla fall när jag kom fram till att betala så satt hon där..den mest sötaste tjejen jag någonsin har sätt ...inte nog me det så fick jag problem med mitt kort, så hon skulle ta kortet och testa. när hon skulle ta kortet ur min hand så nuddades våra fingrar och vi tittade snappt på varandra och lika snappt så tittade vi bort. jag kunde inte vara tyst så jag sa att hon var söt. hon fnittrade till och sa tack detsamma...just det sista hon sa...detsamma var som en bekräftelse på att jag inte är så "ful" trots allt. i alla fall när hon sa det så sa jag tack och sa att vi kanske ses någon mer gång och att jag visste vart hon jobbar ..hehe vi båda skrattade och vinkade åt varandra när jag åkte vidare. shit alltså mitt leende måste ha bländat alla som mötte mig då...hehe jag kände att mina mungipor var nästan uppe vid örorna. ja detta ska jag leva på ett bra tag...jag kände att jag växte inombords av allt som har hänt idag. nu ska jag fortsätta med tvätten och så....och fortsätta att le.

ni får ha det så super duper bra.

Face Ya Later

Inga kommentarer: