tisdag 10 mars 2009

Längtar

ja nu sitter man här igen. ja ni kanske ser mig i streamen..haha. sitter här och funderar på hur snappt mitt internet kommer vara sen när jag har 40mbit per sekund sen. nu har jag bara 12 eller 13mbit/s. hehe så sen så kan man streama och allt utan hackningar. det ska bli så skönt. det roliga är att jag betalar bara 30kr mer i månaden för 40mbit. så jag är en freak när det gäller internet och allt. så det kommer passa mig som handen i handsken.

Imorgon är det Onsdag och jag vet exakt vad jag ska göra imorgon. jag ska städa lite och tvätta och diska all disk..hehe kul va..ja jag kanske tycker att det kan vara roligt...ibland i alla fall.

Men nu ska jag i alla fall sitta här och kanske redigera lite eller bara slappa.
Jag vill ha min hemsida nu som jag ska streama ifrån. där kommer det att finnas en chat och streamen och även en helt vanlig hederlig Gästbok. det ska bli kul.

Men ni får ha det så bra så ses vi

Face Ya Later

Inga kommentarer: