tisdag 10 mars 2009

Beauty programs

ja idag har jag tittat runt lite på nätet efter program som man kan göra ett ansikte snyggare än vad det igentligen är...hehe inte för att jag behöver något sånt. men många man fotar vill att man ska göra dem snyggare. men sammtidigt så tänker jag att man får vara nöjd med sig själv om man nu vill fotas. för att bli fotad är ju något man gör när man känner att man vill och är nöjd över sitt utseende.

Ja det var bara en liten tanke som jag fick nu. men hoppas ni följer min stream och denna blogg. ni som har vart inne och kollat på streamen har säkert lagt märke till att jag har ändrat om mina kärmar lite...jag kan säga att det var ett helsike att få det bra. jag är ju också en perfektionist (ursäkta om det är felstavat)

Men nu ska jag fortsätta här.

Face Ya Later

Inga kommentarer: