onsdag 11 mars 2009

förhoppningar

jag vet att man ej ska ha förhoppningar men en dag som denna har jag verkligen haft det. jag har haft förhoppningar på att snart träffa en tjej som vill tillbringa lite tid med mig:D sen så har jag haft förhoppningar på min nya internet sen. det ska bli nice med 40mbit/sec. ja ni kanske vill veta vad jag har gort mer än att ha hängt med söta och sexiga tjejer. ja jag har slappat vid datorn och tidigare ikväll har jag vart och pratat med en tjej som jag har lärt känna nu redigt bra. vi bara satt ner och pratade om allt mellan himmel och jord. sen så for jag hem och satte på tv:n och kollade på metro teknik på kanal8. det var en hel del intresanta grejer där. bland annat Necs nya datorkärm som projekterar en 3d bild utanför kärmen. visst kärmen fick ej bra poäng. men det är en kärm som jag skulle villja testa. ja alltså om man har tio tusen så. kärmen är en 19tums wide kärm. den hade både vga och dvi och även en hdmi. som sagt hade man haft pengar så:D men nu ska jag se lite mer på internet tv och slappa. men ha det bra nu alla som läser denna blogg.

Jag kan även medela att jag kommer att inom kort ändra mitt innehåll i bloggen till lite mer av det tekniska hållet. alltså datorer och spel och massa annat som vi geeks gillar.

Face Ya Later

Inga kommentarer: