onsdag 21 januari 2009

ja idag har det vart en otroligt bra dag. dagen började med att jag gick upp klockan halv sju och åt frukost. sen så satt jag en liten stund vid datorn, sen vid halv tio så bar det av till sjukan för att träffa min diatist. där var det prat om det som jag ska börja med...ja ni vet nog nu vad det är för något. sen efter det att jag hade vart där så stack jag hem med ett leende på munnen. väl hemma så satte jag mig och skrev en handlingslista. sen så for jag iväg och handlade och hämtade ut en grej till min nya hårdisk. sen väl hemma så satte jag igång med att koppla ihop allt till datorn, jag kan säga att det var lätt som en plätt..haha. sen lite senare så for jag ut lite på en runda...jag kunde inte låta bli att sluta att le. jag är bara så glad nu. jag har bra vänner och massa kärlek är i luften. jag är bara glad helt änkelt. allt funkar så perrfa. nu sitter jag här och skriver denna blogg och har på VH1 på tv:n och bara njuter av musiken. hehe jag skulle kunna springa naken i stan...så glad är jag...hehe ne jag skojja jag skulle alldrig göra det...lovar. men ni får ha det så bra. kom ihåg att ta hand om varandra.

see yah.

Inga kommentarer: