onsdag 21 januari 2009


ja hej och godmorgon. idag var jag uppe med tuppen...haha...tolka inte det där fel. jag ska i alla fall snart iväg till sjukan för att göra en uppföljning med min diatist. ja som ni kanske vet så kommer jag att börja med något som heter modifast. det är en pulverdiet som hjälper en att gå ner i vikt. så det är vad jag och diatisten ska kolla lite på..ja hur mitt blodsocker ska justeras och allt. det är allt lite förberedelser innan man kan göra en sådan sak. men jag kan säga såhär...det kommer att bli bra sen när jag blir lättare och smalare. som en tjej som jag har träffat via youtube, hon använder modifast och innan hon började me modifast så vägde hon nått på 190. men idag så är hon nere på 80 kilo. så ja..det fungerar. men nu ska jag förbereda lite saker innan jag ska dra iväg. men hoppas ni får en super duper bra dag. men ha det bra och ta hand om dem som ni håller kära.

see yah

1 kommentar:

Hesselgren sa...

Mange, du vet att jag tolkade uppe med tuppen fel direkt. Tur att du rättade till mig där :)