lördag 24 januari 2009

ja hej. ja inatt var så deppig ska ni veta..när jag skulle sova så grät jag. ni som känner mig vet nog varför. jag vill inte berätta här och nu vad det är. jag kan säga bara att det känns som om mitt hjärta skriker efter närhet. så nu fattar ni. men i alla fall idag så sitter jag här vid min helt friska dator...jag har ju lagat den nu i ett par dagar:D hehe...ja ska ni visa en sak för en tjejkompis på datorn så gör inte fel:P hehe jag råkade göra fel när jag skulle visa lilla Julia hur man får tillbaka papperskorgen tillbaka på skrivbordet...jaja jag vill inte prata om det..får fasen me traumatiska upplevelser i huvudet...haha..ne ..men i alla fall idag så kommer jag ej att göra så mycket. bara koppla av och hoppas på bättre tider. men ni får ha det bra.

see yah.

Ps: jag älskar dig verkligen som vän Julia. du är en sann vän ...hoppas vi känner varandra livet ut. puss på dig.

Inga kommentarer: