fredag 16 oktober 2009

nu är det slut

ja nu har jag slutat med streamen för gått. jag känner att jag inte har tid för att bry mig om streamen och så. jag har andra saker som jag kan göra som är hundra gånger så roliga. tex att vara ute och fota och träffa mäniskor. idag har jag i alla fall städat och handlat lite och nu så sitter jag här vid datorn och bloggar. jag kommer nog att blogga destumer nu när jag inte har streamen. jag kommer även att vara mer aktiv på youtube och alla dessa fotosidor som jag är medlem på. men jag kan som avslutningsord säga att jag mår mycket bättre nu utan streamen. men det finns vissa saker som gör att jag inte kan må 100% bra. för det första så är ett gammalt ex efter mig...igen. jag blir alldrig av med den tjejen. den andra saken är att jag kommer nog att sprängas snart..hehe..ja fundera på den du.

-Mcproduction 2009-

Inga kommentarer: