fredag 16 oktober 2009

Idol 2009

ja jag tycker att Idol i år är mycket bra. alla deltagare är bra och skönt att dem har liveband och Peter Jihde är som alltid stabil i sin programledarroll, men det finns en som jag verkligen stör mig på. Katrin Zytomierska i idols eftersnack, alltså visst hon har blevit bättre . men snälla. kunde dem inte tagit någon annan som Peters bisittare..typ rin Da Silva eller Tilde. alltså denna katrin ska inte vara med i tv. hon borde vara någon annan stans. men det är bara vad jag tycker. ni kanske tycker annorlunda.

Ikväll var i alla fall Rabih bäst. jag satt och rös när han sjöng. som juryn sa så var Michael Jackssons ande me i studion. det kan jag bara hålla med om.

Om jag nu ska såga något mer från ikväll så måste det vara alla dessa störande skyltar som kommer upp i bild. alla dessa papp som publiken har skrivit saker på. hur tänker dem. om jag ska ge ett råd till producenten så ska det vara att dem som sitter på läktaren kan få ha dem där pappbitarna. men dem som är på golvet vid scenen inte borde ha det. för det är lite störande att se dem i bild hela tiden.

men i alla fall så var kvällens sändning bra. kanske lite ljudproblem och så. men är det direktsändning så är det.

ha det bra och nästa vecka så kommer jag tillbaka och skriver om den idolsändningen. då är temat rock. så det ser man fram imot. ha det bra så syns vi.

Inga kommentarer: