torsdag 21 maj 2009

onsdagen som vart bra

idag har jag gort en massa saker. jag vaknade imorse av min förbaskade väckarklocka. sen gick jag och åt frukost och pratade me lilla Julia om att vi inte kommer att fota pga att vädret var som det var då. så hon kom hit och vi satt här och pratade och kollade på lite modellbilder. det var trevligt att få lite sällskap här..om du läser detta så ska du veta att du är guld värd hjärtat. sen på eftermiddagen så mötte jag upp en annan tjejkompis som oxå är speciel för mig...tack hjärtat att du finns i mitt liv. när vi satt och fika så kom en annan tjejkompis och vi bara satt där och flummade och hade det skoj. sen när vi hade sagt hejdå så drog jag hem och fixade mat och satte mig och åt och kollade på tv. det var mysigt att bara sitta där ...tills några utanför min lägenhet drog på höööög musik på sin bilsterio och så var det värsta träffen utanför me massa folk...jag tänkte...jaja där var den lugna sköna stunden slut och jag bara satt och väntade på att dem skulle dra och att det skulle bli tyst. så nu sitter man här vid datorn och slappar nu me lite kärleksmusik. men nu ska jag fortsätta me detta. men ni får ha det så bra.

Face Ya Later

Inga kommentarer: