tisdag 19 maj 2009

massa tankar.

okej i detta bloginlägget så kommer jag att vara välldigt klar och rak om vissa saker.

för det första så vill jag säga att jag hatar att vara singel just nu. visst det finns en tjej som jag gillar men hon bor ej i denna stad. sen det andra är att jag är rukigt sugen på...ja ni vet...korv i brödet saken, alltså jag klättrar på väggarna när jag ser en snygg tjej ju..haha..sen en annan sak som jag stör mig på är att jag sitter i rullstol. hade jag vart gående hade jag lättare träffat tjejer. för det är så att vissa tjejer är sådana som inte äns vill se åt ens håll bara för att man sitter i rullstol. jag blir så arg och ledsen över att det är så. vi som sitter i rullstol är också mäniskor som behöver värme och närhet och sex som alla andra. jaja nog om det.

nu ska jag försöka att komma på något att göra och sen om några timmar ska jag sova.

men jag vill bara säga att om det finns någon tjej som vill bara också ha närhet så är jag fasen me frivillig...haha låter nästan lite despirat...men va fasen. man lever ju bara en gång och man vill ju vara med om saker i detta livet.

men ha det bra nu.

Face Ya aLater.

Inga kommentarer: