torsdag 5 mars 2009

Fredag snart då

ja idag har jag ej gort mer än att bara ta dagen som den kommer. jag har vart inne i stan och slappat och fikat och flörtat me lite tjejer. där inne i stan så satt en tjej och spelade gitarr och sjöng. shit alltså vad bra hon var. hon sköng den där låten från filmen Shrek. då rös jag som bara den hon fick mig att bli så orehört berörd. hon hade ju så bra sångröst. den bara gick rakt in i mitt hjärta. visst jag har massa sådanahär kännslor nu när våren är påväg. men det är otroligt trevligt. man känner sig nästan lite kär. ja på tal om kärlek så går det åt ¤%¤¤/ med den biten. Men jag ger ej upp. det finns en tjej som jag verkligen är intreserad av. men hon kommer nog alldrig få reda på det. eller jag får se hur jag gör med det. jag kanske skriver ett brev och lägger på hennes jobb...hehe. jag är lite lurig av mig...me like kan man säga. ne nu ska jag ta och lyssna vidare på min sköna musik och kom ihåg att imorgon är det Fredag.

Face Ya Later

Inga kommentarer: