fredag 6 mars 2009

Fillip och Fredrik och en liten Allsing, plus lite naket.

Ja imorse hade jag en av dem konstigaste drömmarna jag har haft på länge.
Jag drömde att jag var på ett hotell och jag gick runt där och letade efter en hiss. jag hittade en glashiss som var så snygg...hehe ska nog göra en ritning på den sen. i alla fall i hissen så träffade jag på en naken Lady Gaga, shit alltså hon var fräsh..hehe. sen så gick jag med en studioman i korredoren där och jag letade efter en dörr. på en dörr runt hörnet så stod det Fillip och Fredrik "ett herrans liv" vi knackade på och Fillip öppnade och kom ut i korredoren. där ute så märkte jag att jag hade en stor videokamera i handen och jag började filma Fillip och Fredrik när dem pratade där. sen så skulle vi gå ner till resturangen. när vi är påväg att runda hörnet efter deras hotellrum så springer vi på Adam Allsing och han utbrister att dem där överkörda djuren är ute igen. jag sa till han att jag inte fatta vad han menade. då pekade han mot fönstret och där nere i vattnet så var det typ spring break party med massa snygga tjejer och så. där tog den drömmen slut. jag vaknade upp med ett leende på läppanra i alla fall.

Face Ya Later

Inga kommentarer: