tisdag 16 december 2008

vänner

ja jag vet i alla fall vilka som verkligen är mina vänner nu. det är dem som får mig att skratta och le...då meran jag verkligen får mig att skratta och le. det finns specielt en vän som jag håller nära mitt hjärta som alltid får mig att le och skratta. hehe hon är helt galen...som jag och vi har samma humor och allt. så trevligt att få prata med henne och flumma. du ska veta tjejen att du får verkligen mitt självförtroende att växa. tack för att du har kommit in i mitt liv, tack Julia - din lilla galning:d . Det finns andra vänner som jag gillar med. men just Julia har fått mig tillbaka på spåret...även om vi kan spåra ur ibland...haha den var tråkig..hehe. ne nu ska jag fortsätta här. see yah

ps: vill ni läsa hennes blogg så är adressen dit:
http://juliavtran.blogspot.com

Inga kommentarer: