tisdag 16 december 2008


ja nu sitter jag här med en kall cola och bara slappar. jag har just kollat på äntligen hemma julspecial. shit alltså vad man vill göra om i lägenheten nu. jag har massa me goa ideer för tv rummet å hallen..det svåra är att jag kan ju inte tapetsera själv och så pga att jag sitter i rullstol. men någon dag så ska jag fixa till tv rummet. ja vad ska man göra nu då. jo jag funderade på att bara vara ett tag. inte göra nått specielt och bara slappna av. så jag gör det. jag kanske kommer tillbaka me en till blogg kanske inatt..för jag har en kännsla av att jag inte kommer kunna sova innan två...det spritter i kroppen...hehe jag ska ju träffa en tjej imorgon. visst tjejen i fråga känner jag. men vi ska ha en liten mysig stund hemma hos henne så...et ska bli kul. men ha det bra nu..

see yah

Inga kommentarer: