onsdag 23 september 2009

snart så.

ja snart så har man ett fisheye till kameran...wieeee. tack vare Tokina så sponsrar dem mig med ett objektiv som kostar närmare 7000:- . objektivet heter Tokina AT-X DX 10-17/3,5-4,5, shit alltså vad glad jag blir att det finns snälla företag som kan göra sånt. dem sponsrar mig med objektivet för att dem gillar min stream och dem anser att jag är en bra persion som kan marknasföra deras företag lite genom min stream och genom blogg(som jag nu faktist gör...daaah) ja så snart kan man ta redigt häftiga 180 graders bilder. ja så nu är det lite som julafton för mig...sitter spänt och väntar på att paketet ska komma så jag kan testa det och leka runt. jag kommer även att göra videor på youtube där jag pratar om objektivet. så en full utvärdering kommer på tuben inom kort. men tills dess så ska jag försöka att jobba på lite andra saker som jag måste få klart inom en snar framtid.

Mcproduction 2009

Inga kommentarer: