lördag 26 september 2009

fasen vad bra man mår

ja idag har jag mått super hela jäkla dagen. jag vet ej varför men frt började me att jag blev väckt av min underbara vän Sofia. hehe trots att hon väckte mig så var jag ändå glad. hehe. sen så har allt bara flytit på som bara den. det är nog såhär pga att jag var ute på en promenad igår kväll och tittade på Lights in alingsås...fasen vad snyggt det var vid skateparken . sen minneslunden var ju bara magisk...jag blev välldigt avslappnad och glad efter den promenaden.

Ikväll är det final i kändisdjungeln. det står mellan karl-petter och Janike eller hur hennes namn nu stavas. jag kan bara säga att jag håller på Karl-petter som bara den. han är cool som bara den.

men nu ska jag fortsätta att slappa här me lite slipknot och sen softa lite soffa.

Face Ya Later

Inga kommentarer: