onsdag 6 maj 2009

sådär ja

ja nu vart det första avsnittet av mcproduction show klart och uppladdat på youtube. finns alltså på youtube.com/mcproduction. idag har jag ägnat all tid att bara spela in det jag behövde och sen suttit och redigerat allt. tanken var ju den att det första avsnittet skulle ha kommit upp först i helgen. men jag ändrade på det och laddade upp det redan idag. så nu ska vi se hur mycket omtyckt detta blir. blir det mycket omtyckt så kommer jag att fortsätta att göra ett avsnitt i veckan. ja det är ju onsdag idag och det är lite av en favvo dag...jag vet ej varför men det bara är så. ja vad mer händer idag då?. jo jag ska ta och städa lite här snart och sen ska jag bara softa resten av dagen/kvällen. men ni får ha det bra så hörs vi senare ikväll eller imorgon.

Face Ya Later

Inga kommentarer: