torsdag 9 april 2009

Suport

ja idag har jag fått ett gått skratt då när en kille från Bredbandsakuten var här och skulle hjälpa mig att instalera min telefon rätt. men hur mycket han än försökte så blev det bara fel. tillstisst så bestämmende vi oss att jag skulle göra en inprovocerad sak så att jag i alla fall kunde ringa. sen när han hade gått så ringde jag min far och då bröts samtalet. då ringde jag bredbandsbolaget och han i suporten var så sjyst att han gav ut lite insider info på tekniska saker till mitt modem. så nu så funkar allt. men kontentan av allt är att han som var här inte var så kunnig igentligen som man kanske trodde. men min fråga då till er som läser detta är om ni litar på deras kompitens som komer och hjälper till. Men jag ska tacka "John" på Bredbandsbolaget för all hjälp. Men nu ska jag i alla fall ta och tänka på refrengen.

Face Ya Later

Inga kommentarer: