onsdag 15 april 2009

snart så.

ja snart är det sommar. ja det känns så i alla fall. så det ska bli sjönt att komma ut och njuta lite mer av värmen som troligen kommer att vara intensiv i sommar. men vi som är lite geekiga i blodet kanske inte vill släppa datorn i sommar. då har jag ett tips. skaffa en minidator. dem är ju så små att dem är lätta att ta me och man kan sitta i parken och titta på Chris Pirillo. ja ni som ej vet vem det är kan ju googla han. ni har garanterat sätt någon video me han på youtube. men i alla fall jag hoppas på en bra sommar sen. jag ska i alla fall försöka att koppla av ifrån datorn och alla mina projekt. men i alla fall så får ni ha det så bra. jag kommer att imorgon eller på Fredag att skriva om en liten teknikpryl. men ha det så bra så hörs vi.

See Ya Later

Inga kommentarer: