torsdag 16 april 2009

pause

ja pauser måste man ju ta lite då och då, som nu. jag ska ta en pause från det me min vikt. jag ska inte tänka så mycket på det pga att jag känner en viss sträss när jag tänker på det. så nu ska jag slappna av lite mer. men det betyder ej att jag kommer att vräka i mig en massa onödiga saker. nej nej. jag kommer ändå att äta relativt bra. men jag ska inte lägga ner så mycket energi på det. den största delen till varför jag tar en pause är den att jag vet inte varför jag höll på me att gå ner i vikt. visst jag har ju ett mål att bli så lätt att jag kan gå och så. men jag känner inte gnistan som jag hade i början. jag är lite trötter så att säga.

Men om vi inte ska prata mer om det och istället kolla ut genom fönstret och där är det sol. så jag ska ta och äta lite snart och sen ska jag fota lite bilder för min hemsida (mcprod.webs.com)

men ha det bra nu alla.

Face Ya Later

[Är det så att ni är modell eller vill ni bara testa på att stå framför kameran och bor i väst så har jag ett erbjudande. just nu så fotar jag dig helt gratis...ja ni hörde rätt...gratis. inte nog me det så kommer du som modell få en egen hörna på min hemsida med bilderna. är det så att ni är intreserade så kan ni maila till mcproduction@mail.com, i mailet så skriv vart ni bor och ålder och erat namn. bifoga gärna telefonnummer så jag kan få tag i dig.]

Inga kommentarer: