onsdag 15 april 2009

Logitech


ja sen senare när jag har fixat här hemma ska jag iväg och handla. då ska jag även ta och hämta ut ett nytt tangentbord som jag har fått från Logitech. det är ett mycket tunt tangentbord som ändast är 9 millemeter tjockt. man kan sägas att det tangentbordet också har lysdioder under tangenterna så man kan se i mörker. dem som har skrivit om tangentbordet har sagt att det känns som mac´s tangentbord. ja ni kanske undrar varför jag bara får ett tangentbord bara sådär. jo det är ju så att jag har ju min stream och företag gör ju allt för att synas. i och med detta inlägg så har jag oxå gort lite reklam för dem. man kan säga att allt detta är som en byteshandel. jag nämner företagsnamn och jag får saker från företag som gillar det jag gör. men man ska vara noga med vilka man nämner och så. för man vill ju inte ha skit grejor. så nu är Logitech en del av Mcproduction.

Inga kommentarer: