fredag 3 april 2009

Falska mäniskor.

Jag kan bara säga att jag hatar dem som jag hatar snö på sommaren. alltså jag hatar falska mäniskor som säger en sak och så gör dem en annan sak. jag har en kompis som har blevit utsatt av så många falska mäniskor så jag tycker så jävla synd om min vän. jag önskar bara att alla kunde vara lite ärliga i denna värld. alltså vad finns det för anledning att ljuga och så...jag blir bara så arg och ledsen. Jag kan säga såhär..man vet inte vem man kan lita på längre i denna vridna värld. Det finns i alla fall två stycken tjejer i min närhet som jag verkligen kan lita på...det är Miss S och Miss J. ni är bara så jävla underbara.

Men som slutord så vill jag bara säga till alla som ljuger och tror att dem är så tuffa. sluta upp med det och lev i den verkligheten som ni lever i.

Peace out

Inga kommentarer: