måndag 23 mars 2009

ne nu fan är jag arg.

ne ush nu vill man bara slå till någon. alltså när jag var påväg hem från ica förut så skulle jag över ett övergångställe..då kommer det en bil i fullfart...bromsade inte eller nått...det var mer att hon...ja det var en hon stod på gaspedalen. Ja gissa vem det var då...ja det var tanten i kiosken som jag ej gillar...alltså hon var påväg att köra på mig för helvete...alltså nu är jag så jävla sne på den mäniskan så...gaah alltså hade jag haft min kodak zx1 i min hand hade jag dratt upp den och filmat så man hade haft bevis för polisen. ne nu ska jag nog ta och sätta mig och lugna ner mig...men jävla kärring. inte nog med att hon nästan körde på mig. det som är ännu mer sorgligare är att hon hade barnen i bilen. alltså vad tänker mäniskan med igentligen? man kan faktist börja att undra så.. ne ni får ha det så bra.

FaCe Ya LaTeR

Inga kommentarer: