fredag 27 mars 2009

Lets dance och bredbandssuporten.

ja då var det final i lets dance då ikväll och Magnus Samulsson vann..jippie. jag höll på honom . alltså tänk er själva. han hade ej tagit ett ända dansteg innan Lets dance. men han går och vinner allt. det är vad jag kallar att jobba upp sig så han är en värdig vinnare. ja vad men har jag gort ikväll. jo mitt under lets dance så la bilden av på mitt internet tv...gaaah jag blev nästan tokig. så jag rignde suporten och dem sa att det var driftstörning och att dem var påväg att laga det. sen när jag fick tillbaka bilden så hade Magnus och Annika dansat deras sissta dans...shit vad sur jag blev. men men jag kan ju alltid gå in på v4.se seoch kolla danserna igen.

men nu ska jag i alla fall ta och chilla me Chris i seatle.
men ha det bra.

Face Ya Later

Inga kommentarer: