onsdag 18 mars 2009

Jobbiga ex och galet roligt telefonsamtal.

jag blir så jävla trött på gammla ex som ska ringa hela tiden. alltså det finns en tjej som har hållt på att ringa mig idag som bara den. hon fick för sig att jag skulle komma till henne...hehe det kan hon glömma. . . ja om man nu ska prata om nått roligare så har jag idag haft ett så kul samtal i telefonen som jag alldrig kommer att glömma. det var så att mitt ex ringde och hon skötade om att jag skulle komma och då sa jag att jag får min tjej på besök och då kommer vi att bli välldigt upptagna. hehe just när jag sa det så la hon på ...haha jag skrattade så jag nästan dog en stund där. visst inte så snällt men extremt roligt. nu ska jag i alla fall ta och slappa vidare här i min sköna stol. men ni får ha det så bra.

Face Ya Later

Inga kommentarer: