tisdag 20 januari 2009

Måndag är då en verkligen slappdag. jag har ej gort så väldans mycke...jag har typ bara handlat och så lagade jag mat och sen har jag jobbat lite här vid datorn..hehe inte så mycket alltså. men jag längtar nu efter nästa måndag. det är kanske då mitt nya liv börjar. jag ska ju ner massa kilon så. ja ni har säkert hört talas om det. ja en annan sak som jag verkligen längtar efter är att få vara en tjej nära. ni ska bara veta att jag klättrar på väggarna här. *lagar tapeterna me tejp* men allvarligt alltså ska det vara så svårt att få närhet? jag bara undrar. det är lite skrämmande faktist. men men som alla säger...det kommer lösa sig. jag har i alla fall bra vänner så:D det är jag glad för. men nu ska jag redigera lite till..men ha det bra ..see yah

Inga kommentarer: