onsdag 14 januari 2009

Julia är då en riktigt snäll och rolig tjej. hon och typ två till är dem ända som kan få mig att skratta som jag gör me dem. men som sagt..Julia..ja jag hade henne på besök här idag och vi spelade tv-spel och hade det bara kul. Ja jag säga att jag knäcker henne i bilspel...men sen när jag drog på virtuala fighter så var hon den som knäckte mig...shit alltså...hon är grym på fighting spel...jag tror jag får träna lite mer så att jag kan klå henne. tror fasiken me att hon är släkt med Jackie chan...alltså inte bara för att hon är en chingchong tjej...haha...ne alltså jag syftar på spelet...hon kan slåss. ja sen när vi hade spelat så satte vi oss vid datorn. då hände det som jag inte ville skulle hända...jag skulle visa henne hur man tar tillbaka paparskorgen på skrivbordet. så jag deletade papperskorgen och sen så lyckades jag ej att ta tillbaka den..så jag gorde en systemåterställare..sen när datorn startade så hittades inte grafikortet å windows var krångligt...medans allt hände så satt den lilla söta Julia och skratta så hon vek sig dubbel..eller så var det tredubbel. Det roligaste är att sen när hon hade gått så löste sig allt me datorn...ja jag säger då det...Julia och tekniska saker *skakar på huvudet* men hon är i alla fall en av dem bästa tjejpolarna jag har...kanske den sötaste me..hihi..*blir röd i ansiktet* men nu vet ni lite av vad som har hänt idag. men ni får ha det bra.. see yah

Inga kommentarer: