tisdag 13 januari 2009

jag vet inte vad som händer i mitt liv just nu. det lixom bara känns så tomt och det är bara massa problem och så. det första är att mitt ex som jag inte vill ha något me att göra me hör av sig hela tiden till mig. jag är tvungen att stänga av mobilen så det blir lite tyst. sen en annan sak som gör mig ledsen är att det känns som om mina kompisar bara försvinner från mig. jag saknar er alla. specielt dig Julia. du är den ända som kan få mig glad. du må vara ung. men du är så vuxen av dig. det gillar jag skarpt. puss på dig gumman om du läser detta. den tredje saken som gör mig lite ledsen och irreterad är att min stora dator har lagt av helt. vi tror att det kan vara hårdidken. så jag ska byta ut den me en ny som jag får i veckan. jag ligger efter nu en vecka me allt arbete. så det blir att jobba sent in på småtimmarna sen när jag har fått igång allt. men men som en kompis sa till mig på msn..allt löser sig. han har rätt. allt löser sig. men det är lite jobbigt när allt är som det är..ooh ni kanske undrar hur jag kan blogga när jag inte har någon fungerade dator. jo jag bloggar på min bärbara. sitter just nu i min säng och surfar runt..hehe så man kan stilla lite av sin datorapstinens. hehe..men som sagt alla ni vänner som läser detta får gärna höra av er. men som jag sa förut så kommer jag att ha mycket arbete framöver. men om man ska prata om nått possetivt så fyller ju jag snart år:D wieeee...hehe ville bara säga det så att mina vänner ser;)

BlondinBella:
Ja jag har läst lite i hennes blogg och hade fått intrycket av att hon var en blåst blondin. men neee...jag hade fet fel. jag såg henne i Fredags på Lets dance och hon var helt normal...och shiiit vad snygg hon är, synd att hon är upptagen. hehe om du läser detta isabella så ska du veta att du var nog en av dem finaste tjejerna jag har sätt.

Sova sova
ne nu ska man försöka sova lite. jag har inte sovit så mycket på det sissta pga allt me mitt ex och så..men ni får ha det så bra så kommer jag att blogga lite mer framöver här. ni kan räkna me att jag kommer att blogga minst två gånger per dag. men ha det bra nu.

see yah

Inga kommentarer: