fredag 16 januari 2009


Ja nu har man suttit ett bra tag och tittat på CNN och fölt hur det har gått för planet som landa i Hudson River. Enligt spekulationer så var det fåglar som kom in i båda motorerna och mtorerna stannade..först så tänkte piloten ta av och nödlanda på en mindre flygplats. men det gick ej så han fick landa i vattnet. enligt ögonvittnen så var det som om planet landa i normala fall. fast det var på vatten. tack vare kaptenen så räddade han planet och alla 155 resenärerna. jag kan bara säga att den kaptenen har skills att landa ett stort flygplan me båda motorena nere. När jag såg först nyheten om planet så tänkte jag att nu var det då en ny terror attack . men ne det var det ej. det var en olycka som slutade super bra. alla överlevde. jag är inte troende men jag tror att gud vakade över dem. men nu ska jag ta och fortsätta här me lite saker. men ni får ha det så bra så.

Inga kommentarer: