söndag 18 januari 2009

ja idag har jag inte gort så mycket. jag har bara slappat vid datorn hela jäkla dagen...hehe men det har vart nice. jag har fått mycket gort så. jag har fixat loggor och bilder. så jag är mycket nöjd. imorron ska min underbara kompis Julia komma hit. vi ska ut och fota och bara snacka. hoppas bara att det är fint väder...hehe jag vill ju inte frysa nu när man har vart lite dålig. men vad fasen...om jag skulle bli dålig så gör det ju inget...jag har ju fått vara me en av dem bästa tjejkompisarna *smile* hehe men jag hoppas att hon förstår att hon gör mig glad inombords.

Ne nu ska jag ta och slappa vidare. ska ju sova lite inatt så jag orkar vara me henne imon. just det ja det blev inget Fredagsbloggämne...men nästa vecka så kommer jag att skriva om något. men ha det bra. see yah.

Inga kommentarer: