onsdag 28 januari 2009

ja hej ja idag har jag alltså blevit ett år älldre...hehe...men det känns bra. 26 är nog en bra ålder. ja nu undrar ni säkert vad jag har gort idag. ja jag har på förmiddagen bara tagit det soft och sen på eftermiddagen så kom lilla söta Julia och grattade mig. hehe hon var den ända som kom och grattade mig. det visar bara verkligen hur bra kompis hon igentligen är. jag älskar dig tjejen. vad skulle jag ha gort utan dig...ja jag vet inte. men i alla fall så senare på eftermiddagen så åkte jag hem till mor och far och åt god mat och tårta..mumms. jag fick 500 spänn an morsan som hon hade satt in på mitt konto. det var nice. sen så fick jag en trisslott. där vann jag 50 spänn...hehe i alla fall nått.. men nu sitter jag här igen och funderar på livets alla gåter. men nu ska jag ta och chilla vidare. men ni får ha det en super duper bra dag/kväll...hehe man vet alldrig när ni läser bloggen så man får vara på den säkra sidan. hehe men ha det bra.

see Yah

Inga kommentarer: