torsdag 1 januari 2009

ja då sitter man här efter att baksmällan har lagt sig efter gårdagen. ja igår blev det allt bra. vi var och åt på resturang och hade det jätte nice. och efter att vi hade ätit och vi bara satt där och prata så brakade dem på grekisk musik och helt plötligt framför våra ögon så kom det en redigt söt magdansöserska. hon dansade där och jag fick bra kontagt me henne...hehe flörtade lite. i alla fall så var det bra där på resturangen. sen efter det så gick vi hem till en av dem som jag var me. hemma hos honom så satt vi och snackade lite och drack. shit alltså det var längesedan jag var full..men det var de värt. sen vid tolvslaget så gick vi ut och smällde raketer och bomber. hehe på tal om bomber så var det ett par snygga tjejer...ne fasen nu stoppar vi där. ja men sen när vi hade smällt av allt så gick vi in och söp lite till. sen vid 02:00 så gick en av dem hem pga att han inte var riktigt nykter och var påväg och somna. men jag stannade kvar där till klockan fem på morgonen. ja det var lite av vad jag var med om uner natten där. men hoppas att ni hade det bra ni med. men nu ska jag fortätta här. men ha det.

see yah

Inga kommentarer: