lördag 13 december 2008

trött

ja hej ja nu sitter jag här ännu en kväll och funderar på livets alla konstiga saker. bland annat så funderar jag på hur min nästa tjej kommer att bli..hehe lite kul och bara flyga iväg sådär i fantasin..*harklar* ne vi kanske ska bli lite seriösa här ett tag. det är ju så att jag med så många sitter i rullstol. nu när det är snö ute så är det liite jobbigare för oss att rulla ute. så jag ber alla som känner eller kanske rent av jobbar på komuner i sverige ska kärpa er me skottningen. även om det är bara några centimeter så är det jobbigt. så om ni vill att vi inte ska sitta inne hela vintern ...skotta för bövlingen. En anna sak jag har funderat på är alla som kallar rullstolsbundna för invalider. alltså ser det såhär. bara för att man sitter i rullstol så behöver man inte vara invalid. ordet invalid är som ordet förkyllning. man har en anledning att bära det ordet om man är det. just det också att undomar säger fula saker till oss som sitter i rullstol är bara så skrämande. just sådana ord vi pratar om här nu...alltså inte förskyld utan invalid. Men det som verkligen stör mig är vuxna mäniskor som säger sådana ord oxå. inte för att låta för hemsk . men sådana mäniskor borde få ett straff...ett låååångt straff.

Ja imorgon ska jag , Julia och Hanna till Femman i nordstan och shoppa. ja eller dem ska shoppa och jag ska vara smakråd. visst jag ska kanske shoppa jag me, men det får ej bli så dyra saker. men en sak som jag ska titta på är en ny mysig tröjja som man kan ha nu när det är mörkt och kallt. ja jag får skaffa en varm tröjja när man inte hittar någon söt flicka som kan värma en. men men nu ska jag ta och slappa lite här vid datorn innan jag ska sova. jag måste ju upp senast klockan tio imorgon för att hinna me allt innan det bär av till goa Götebörg. Men ha det bra och sköt om er.

See yah later.

Inga kommentarer: