torsdag 11 december 2008

Trevlig dag med Julia

ja hej ja idag har jag varit med Julia typ hela dagen. hon kom vid halv ett och då satte vi oss och flummade oss vid datorn. sen så drog vi in i stan och mötte upp Hanna, sen så gick vi i stan och tittade på lite saker. jag bland annat kollade efter julklappar till min mor. jag tror jag vet vad jag ska köpa till henne sen när jag har lite mer pengar att röra mig med. ja jag kan säga såhär att jag är rätt trött i armarna nu efter en heldag på stan. jag får ju rulla mig fram i rullstolen. alltså jag orkade ej ta elmoppen idag. för skulle jag tagit den så hade jag ej kunnat följa me på samma sätt in i butikerna. ja som sagt nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta. men jag kommer på något snart. men om man ska summera denna dagen så har det vart en mycket bra dag. jag är glad att jag har så bra kompisar nu. kompisar som verkligen betyder mycket för mig...ush nu blev jag nästan lite sentumental..haha.

Men som sagt så har det vart en bra dag. hoppas att eran dag har vart bra med. nu ska jag jaga föda och sen äta. men ni får ha det så bra. see yah.

Inga kommentarer: