fredag 26 december 2008


ja nu har man handlat lite och städat ...eller ska jag istället säga plockat lite. ja snart ska man äta och senare vid fyra så får man hit en kompis . vi ska sitta och testa nya bond spelet. jag har alldrig testat det förr. men jag tror att det är rätt så bra. det slår i alla fall inte gears of war 2. ne det krävs mycket för att slå det spelet. Ett spel jag inhandlade dagen innan jul var nya Tomb Raider. shit alltså vad spel. det spelet har den äkta kännslan och grym grafik och ljudet..wow..jag inköpte det till ps3, det kom jag och hon som jobbar i spelbutiken fram till. hon hade sätt det spelet på både 360 och ps3. hon tyckte att ps3 versionen var mycket bättre. tro det eller ej. men det var way mycket bättre på ps3 än på 360. jag kollade upp det och om ni kommer ihåg mitt blogginlägg om ps3 och 360 så sa jag att 360 är den bästa. men nu har jag äntligen hittat ett spel som är bättre på ps3 än på 360. men i alla fall så ska jag nu ta tag i maten så man får lite föda. men ni får ha det så bra alla. see yah

Inga kommentarer: