måndag 22 december 2008

ja godmorgon. idag är det den 22:e..det betyder att det inte är så länge kvar tills jul..jippie. eller vi får se hur denna julen blir, fick reda på imorse att det är magsjuka i familjen och så. men vi får hoppas att det går över så man kan fira jul tillsammans, ja som ni märker så är jag uppe tidigt idag. det beror på att jag blev väckt klockan halv nio..hehe...jag är såååå glad...nja kanske inte men vad sjutton. det är ju jul snart så. så vad ska hända idag då?, jo jag ska sen in i stan och inköpa något spel...det är så att jag har presentkort på gamestop som måste användas. men problemet är att jag vet ej vilket spel jag ska inhandla. har ni något förslag så skriv en kommentar. men i alla fall nu ska jag tröcka i mig mina tabletter och sen fixa me annat. men ni får ha det så bra som ni bara kan ha det...typ..men ha det...see yah

Inga kommentarer: