fredag 19 december 2008

Hej. ja jag vet ett det är sent. men jag måste berätta att jag är förvirrad som fasen. jag var med en tjejkompis ikväll och vi satt och kollade på film. helt plötsligt så började vi att hångla. hehe..det var ej bra. hon är förlovad och så. så jag frågade henne vad hon ville. då sa hon att hon vill ha mig. gosh, hon berättade att hennes kille är takig mot henne å så. och det vet jag att han är. men i alla fall, hon sa att hon ville ha mig, visst jag blev lite paff. jag sa att jag inte ville ha henne. då började hon att knäppa upp mina byxor. då blev jag förvirrad. jag ville. men jag ville ej me henne...men jag fick chansen. men jag var stark och sa nej, för hon måste lösa allt med sin kille. så tjejer. jag är fortfarande singel så ni bara vet...haha. ne nu ska jag bara skicka lite mail och sen sova kudde. men ha det bra. see yah.

Inga kommentarer: