onsdag 10 december 2008

en lång dag

hej ja jag vaknade vid halv elva imorse och kom på att jag skulle ut med Julia idag på stan. så jag satte mig och åt frukost och tittade igenom min mail. sen så rignde jag lilla Julia och undrade hur det blir idag. men då sa hon att det ej blir något i stan idag. men det gorde inget. jag åkte iväg och handlade och sen var jag hemma och gorde mat och sjöng...hehe ja när jag är ensam hemma så sjunger jag för mig själv...det är ju jätte kul..man tycker ju själv att det låter så himla bra..men men. jag har nu i eftermiddag spelat in och redigerat en ny film som har åkt ut på youtube. en film som handlar om Modifast. ja vill ni veta vad det är så får ni kolla runt. ja och nu sitter jag här och skriver denna blogg. sen ska jag iväg faktist och fixa mat. jag är lite lat idag..men man vet ju alldrig när jag får äta riktig mat igen sen. man får passa på innan man ska gå ner i vikt. men i alla fall ni får ha det så bra och ta hand om er. see yah

Inga kommentarer: