söndag 14 december 2008

en bra dag


Ja hej ja idag har det vart en mycket bra och hädelserik dag. jo jag har varit med Lilla Julia och söta Hanna i göteborg. det var nog det trevligaste, men jobbigaste jag har gort på ett bra tag. ja jag ska förklara. det trevligaste var att få vara med dem och bara umgås med dem. vi gick runt och kollade på massa kläder och så. jätte mysigt. och nu över till det jobbigaste. ja det var självklart att rulla hela tiden. jag sitter ju i rullstol så. Men dem två energipaketen putte på mig lite då och då. mycket trevligt. ja ni kanske undra om jag köpte något? ne jag gorde faktist inte det. jag fick så mycket vänskap så jag blev nöjd..hehe. men jag var mycket nära i mitt huvud att köpa en tröjja. men den var alldeles för dyr. neb i alla fall så sitter jag här och myser av tystnaden här i min lilla lägenhet. Men jag ska sen när jag har skrivit denna lilla söta blogg ta och lyssna på lite musik och bara...mysa ännu mer.

nu får det räcka för denna dagen.
nu när Magnus är mätt i magen.

hehe försökte rimma lite där..men skitsamma.

see yah

Inga kommentarer: